If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Седя и си чета форума от бая време и подобни теми много често ме карат да се замислят дали информира или дезинформира...
Разтягаме локуми и ръсим тъпотия след тъпотия, колкото да се изкажем. Най-обичам хора, на които им е "ясно", "сигурни са" и тяхното мнение трябва да звучи като питагоровата теорема, щото те знаели и точка.
До автора: качи се в едната, качи се в другата, закарай ги на сервиз, която те грабне повече я взимай и останалото са митове и легенди.
Свещите на ТS били скъпи и затова не става, дизела не вървял - под 300 коня не става, нямало кола под 1000000 км, дизела харчи 2/100, ходи после си търси парите от всички разбирачи.
Подкрепям. Моята като я купувах не съм я карал, само казах на джамбазина да я запали (да видя дали пали изобщо ), след около 5 минути работа на място дадох газ и видях, че турбината надува маркуча, шарко-парко, стиснахме си ръцете и толкоз. После смених цялото предно окачване, както и задната главина барабар с лагера и някоя друга щанга, заредих климатроника, обслужване (масло, филтри, ангренаж, водна помпа, ролки и антифриз) и газ. Няма какво да се умува толкова, важното е да имаш кинти на страна за непредвидени разходи, всичко, ама абсолютно всичко се ремонтира. Важното е купето да е ОК и да не е блъскана.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части, Alfa Romeo 156 1.9JTD,150 коня.
Подкрепям. Моята като я купувах не съм я карал, само казах на джамбазина да я запали (да видя дали пали изобщо ), след около 5 минути работа на място дадох газ и видях, че турбината надува маркуча, шарко-парко, стиснахме си ръцете и толкоз. После смених цялото предно окачване, както и задната главина барабар с лагера и някоя друга щанга, заредих климатроника, обслужване (масло, филтри, ангренаж, водна помпа, ролки и антифриз) и газ. Няма какво да се умува толкова, важното е да имаш кинти на страна за непредвидени разходи, всичко, ама абсолютно всичко се ремонтира. Важното е купето да е ОК и да не е блъскана.
преценил си цената, евентуалните разходи последствие, вместил си се в бюджета и си я взел. Лошото е, че все пак всички коли са били почуквани, а на Алфите им личи много и малките удари. Но всичко е въпрос на компромис - не взимаш нова та да търсиш кусури
и аз сега съм харесал една 147 с вдлъбната задна врата (с обратен чук се оправя), работещ двигател с компресия на един цилиндър 0, на друг 8 и се чудя, но за 3900 яма как да стане, дори да свали и 700 (колкото евентуално струвал ремонта на двигателя). Иначе е със "стъкления" покрив, мноооого запазена вътре и вън, ама ...
---------- Post added at 06:54 ---------- Previous post was at 06:54 ----------
Comment